Wednesday, November 19, 2014

ORANG BIASA MELAKUKAN PERKARA YANG LUAR BIASA

salam apa khabar semua..



Entri kali ini tasya ingin berkongsi kejayaan yang telah Tasya kecapi sepanjang bersama Tupperware brands di dalam team hebat, TEAM POWER



Pada entri yang lepas, tasya telah menceritakan bagaimana Tupperware telah mengubah hidup tasya dari mempunyai pendapatan tetap, kini ada pendapatan sampingan pula..pembaca boleh baca entri tersebut disini.



Kegigihan untuk berjaya tidak lah sekadar untuk mencapai rank Director sahaja, namun saya mempunyai visi dan misi yang lebih jelas untuk membantu ahli ahli didalam team, Dream Catchers untuk sama-sama mencapai kejayaan yang mereka impikan. Ahli yang sudah mendaftar bersama Dream Catchers sudah menjangkau 100 orang, Alhamdulillah, pencapaian yang baik, namun, misi kami untuk terus komited untuk membantu anda diluar sana mencapai kejayaan seperti kami.







Permulaan sebagai director telah membuka lembaran baru, saya telah berjaya tersenarai di dalam pencapaian jualan RM 3,000 dalam tempoh 5 hari pada awal bulan May 2014. Saya mengaplikasikan tunjuk ajar yang diberi oleh upline saya iaitu 'Copy n Paste' dimana kita ikut cara upline mempromosikan Tupperware dan kemudian kita pula mempromosikan kepada pelanggan kita menggunakanteknik yang sama.






Di akhir bulan May, saya telah menjuarai Top 5 New Director (Jan-April) sekali gus membakar semangat saya untuk rank up ke level seterusnya. Alhamdulillah, saya sudah tahu formula apa yang harus saya guna pakai untuk membantu orang lain untuk sama- sama berjaya, terutama sekali membantu team saya, Dream Catchers. Jadi, jika anda membaca entri saya ini, saya juga mahu bantu anda. SAYA SERIUS.



Setakat Top 5 ape je ko dapat? Ok ini jawapan saya, 

1. saya dapat ilmu baru bagaimana mahu membantu orang lain. 

2. saya mendapat rakan-rakan baru didalam Team saya sendiri, secara tidak lansung saya telah pun membina empayar bisnes Tupperware saya.  

3. Bimbingan dan motivasi padu dari upline boleh dikatakan 24 jam mereka ada jika saya perlu kan jawapn pada persoalan. 

4. Saya sudah mula belajar selok belok perniagaan MLM bagaimana orang boleh percayakan bahawa perniagaan yang kita ceburi mampu membantu kita semula. 

5. Ganjaran tidak dikira ianya berbentuk apa pun, walaupun sebiji gula-gula, ia memadai andai kita tahu bahawa niat upline kita memberikan ganjaran itu adalah untuk menghargai usaha kita, sebenarnya, sungguh membakar semangat. Upload gamba kita pegang sebiji gula-gula di FB pun tak mengapa sebab kita sungguh bangga dihargai! 



Banyak sebab musabab jika mahu di senaraikan jadi cukup 5 utk Top 5 =)


InsyaAllah banyak perkongsian yang saya mahu bercerita kepada anda di lain entri .







ANDA YAKIN SAYA BOLEH MEMBIMBING ADA?

SERTAI SAYA JOM!


 
http://tasyatupperwarestore.blogspot.com/p/daftar-agen.html




3 comments:

Syamputra Razali said...

Penceritaan yang membangkitkan semangat...

Khairul Mukmin said...

bagus entri ni. seronok ceq dpt jumpa tasya

Unknown said...

alhamdulillah, masih belajar untuk memantapkan diri dan juga blog saya.

 
back to top