Friday, October 17, 2014

SELAMAT PENGANTIN BARU ADHAM & HUDA

SELAMAT PENGANTIN BARU ADHAM & HUDA

kepak kepak keboom kebomm..kompang dipalu.. pengantin malu.. bila sebut pasal kahwin, saya mesti teringat akan majlis perkahwinan saya di tahun 2013.. alhamdulillah sudah hampir setahun bergelar isteri.. makin dekat nak hujung tahun ni tahu tahu je la.. sudah tiba musim perkahwinan kan..termasuk la wedding saya dulu..bulan November hihi..Pada sabtu yang lalu, saya telah menghadiri majlis perkahwinan sahabat saya dan suami bertempat di Subang Jaya iaitu Mohd Adham Bakhtiar & Nurul Huda Khalil

sungguh cantik berseri-seri pasangan mempelai.. kata orang, sama cantik sama padan :)

Beberapa keping gamba untuk tatapan anda.. 

Photographer oleh rakan saya juga team REC Lab Aperture.. Anda yang berminat untuk mendapat kan pekhidmatan photography untuk sebarang majlis boleh hubungi mereka..















Mari kita doakan supaya perkahwinan mereka kekal hingga ke syurga..
Tahniah anda berdua! #apenaktakut loves you!


0 comments:

 
back to top